درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب ارزان ماشین
  • جلو پنجره جک جی 5

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دنیای ماوراءالطبیعه و متافیزیک و آدرس enerjydarmaniraaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







دنیای ماوراءالطبیعه و متافیزیک
اطلاعاتی در مورد دنیای ماوراءالطبیعه و متافیزیک




سلام یک ایده ای چند وقتی هست به ذهنم آمده فعلا خام هست با شما به اشتراک میزارم تا پیشنهادهای شمارو برای عملی کردن این ایده داشته باشیم در اصل میخوایم با همین اینترنت که یکی از علل از بین رفتن رابطه های گذشته شده جهت زنده کردن و برگرداندن آن دوران استفاده کنیم وبا راه اندازی یک جنبش و کمپین در همین سایتها یک موجی رو برای برگرداندن فضای گذشته به حال .ویافتن دوستان و گروههای دوستی قدیمی و حتی ایجاد گروههای دوستی جدید بر مبنای گذشه وایجاد یک فضای پست مدرن .فضای یاس و افسردگی فعلی رو از بین ببریم لذا از همه دوستانی که علاقمند هستند حسرت های گذشته خودشون رو با ما به اشتراک بزارند و حتی جوان ها و نوجوان های امروزی که قصد کمک ویاری به جوانان گذشته رو دارند خوش آمد میگیم و از پیشنهادهای شما استقبال میکنیم . هر چند این کار به نظر نشدنی یا خیلی سخت بیاد ولی خواستن توانستن هست منتظر شما هستیم .



دو شنبه 6 مهر 1394برچسب:, :: 18:48 ::  نويسنده : عباس شاهمرادی

ادامه مطلب قبلی همه این رابطه ها زمان مردم رو پر میکرد و گاهی وقت کم هم میامد .یک قانون مشترک در همه این رابطه ها بود اگر کسی به مشکلی برمیخورد مشکلات مادی . معنوی و... اول از همه خانواده . اقوام . دوستان و آشنایان . همسایه ها تا جایی که امکانش رو داشتند وحتی گاهی بیشتر از امکانشون دست به دست میدادند تا اون مشکل رو برطرف کنند هر چند آن موقع کاستی ها و کمبودهایی هم بود ولی این روابط اون هارو کمرنگ میکرد آن موقع ها مثل حالا برنامه های متنوع تلویزیونی .ماهواره سی دی دی وی دی .موبایل .و... نبود رادیو .ظبت کاستی . ویدو اجاره ای ..بود همه تلفن نداشتند اگه دل کسی میگرفتمیرفت خونه اقوام . دوستان و. الان این هارو کم داریم و با هیچ چیزی نمیتونیم پرشون کنیم همین یادها اشک رو از چشمانمون سرازیر میکنه .یاد پدر مادر برادران خواهران .عمو دایی خاله پسرعمو دختر خاله عشق های نوجوانی دوستان فرشاد محمود حسین غلام و....یاد باد ان روزگاران را یاد باد .



دو شنبه 6 مهر 1394برچسب:, :: 18:45 ::  نويسنده : عباس شاهمرادی

سلام در این روزها و سالها نوستالژی و یا حسرت گذشته در جامعه ایران و تقریبا کل دنیا فراگیر شده .از نظر من چرایی این حسرت .کمبود عشق و محبت هست که بین انسانها بسیار کمرنگ شده . و مشکلات مالی نیز مزید بر علت شده . جای خالی رابطه هایی که در قدیم به وفور یافت میشد .ارتباط های نزدیک و صمیمانه در خانواده . بین همسران .فرزندان و والدین . اقوام نزدیک و دور .خاله عمه دایی عمو فرزندانشان و حتی اقوام دورتر . اسمهایی که برای امروزی ها غریبه هست و حتی اون هارو نشنیدند . در آن زمان ارتباط های دیداری .مهمانی رفتن و مهمان آمدن .با حضور خانواده و اقوام و ادبیات دیداری و شنیداری که ادبیات روزمره مردم بود . این یادها و خاطره ها بغض حسرت را به گلوی همه ما میاره. اشک رو به چشممون میاره . و با مشکلات مالی فراوانی که این روزها گریبان اکثریت مردم رو گرفته این بغض و حسرت رو به یک افسردگی شدید تبدیل میکنه. رابطه دیگری که اون روزها بود و جای خالی اون بسیار احساس میشه رابطه های دوستی بود. آن روزها تشکیل گروههای دوستی بسیار وافر بود دوستانی که شب و روز رو با هم میگذروندند و قوانین دوستی رو بجا میاوردند دوستانی که شب و روز رو با هم میگذروندند .جای خالی رابطه دیگه همسایه گری بود همسایه هایی که بطور روزمره باهم معاشرت داشتند همسایه خوب همسایه بد همه لازمه یک زندگی فعال و بشاش بود



دو شنبه 6 مهر 1394برچسب:, :: 18:36 ::  نويسنده : عباس شاهمرادی